به خودم میبالم

می ترسم  میترسم ازآن دنیا که سرگشته باشم

شاید به خاطر همینه که گریه میکنم

.

.

.

ولی هیچ کس از دل وقلب  دیگری خبر ندارد حتی نزدیک ترین کسش به جزاون که واقعا عاشق باشی

نه مثل من که.................

             این جوری نمیشه

تغییر وتحول ایجادکرد

                           ولی..........

به خودم میبالم که ایرانیم

که بچه شیه هستم

   که حجابم مانع نگاه مردان هوس ران میشه

         که میتونم زندگی راحتی داشته باشم

            که چهارده معصوم دارم که باها شون درد دل کنم

                   که امامی دارم به خاطر اون هم که شده می خوام یه تغیری توی خودم ایجادکنم

                                  که زیر سایه خدا بهترین ونزدیک ترین فرده هستم

.

.

اما ....اما ....

اون بنده ای هستم که خدام می خواد ؟!

کاش میدونستم

هیچ کس نمیدونه عاقبتش چیه

من ازاون آدمای درغگو کهئ می خوان حرفشون به کرسی بنشونند بدم می  آد وطوری ننمم غریبم در »ی آرن که دلت براشون بسوزه وحرفاشون باو رکنی

از اوای که همه چیز رو پول میبینند وعشقشون به لاون می فروشند

از اون آیی که فکر می کنند خودشون آدمن و راه دیگران رو باز نمی کنند...

وووووووووو.............................

دوست دارم.........

به نام خدایی که سرزمین عــــــــــــــــشق را آفرید

سلام...........

یه جرقه به ذهنم  اومد که بنویسم تا شاید آرامش پیدا کنم

شاید این دیونگی باشه اما................

دوست دارم یه وبلاگ داشته باشم تا حرف های دلم رو به اشتراک بگذارم

.

.

.

دوست دارم اون قدری محبوب دوست هام باشن که سینه من جای اسرار اون ها باشه !!!!

یـــــاااااا

برای حل مشکلات ودعواها پیشم بیان اصلا دوست ندارم ازنظر درس محبوبیت داشته باشم؟!؟!&&&

چون می دونم بچه پشت سرم چی میگن چون من الان حرفاشون میشنوم

میگن فلانی محبوب مدیر

میگن حرف حرف فلانی

میگن معلم ها اون به خاطر درس تحویل میگیرن

و..................

البته بیشتر که راسته اون فلانی باید آدم باشه که سواستفاده نکنه یاجلوی بچه ها به رخ نکشه....

بی خیال تا بوده این حرفا بود

دوست دارم بزرگ که شدم یه معلم اسم ورسم دار بشم!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وقتی که پول دارشدم یه موسسه برای مخترعان ونخبه ها بزنم!!!!؟؟؟؟

.

بلاخره هم به هردوتاش میرسم ......حالاببین!

حالا ببین !!

حالا ببیـــــــــن!!!

البته اگه خدا بخاد....که میخاد چون خیره!!!!!!

ایولا...

سلام به اوایی که اومدن و از وبلاگم دیدن کردن 

............ایول  

من یه مشکلی  دارم که همه به همو گیر میدن ومیگن که اون این کار انجام نداد وبار نصیحت 

شما هم مثل منی؟ 

شده یکی بیاد توزندگیت ومتوحلت کنه؟ 

من شده والان دارم دنبالش میگرد امیدوارم پیداش کنم

سلام این اولین نوشته ای است که می نویسم 

 امیدوارم بتونم مطالب جالبی بگذارم 

باتشکر

سلام.امروز اولین مطلبی که نشر میکنم  

امیدوارم مطالب جالبی براتون بزارم  

لطفا منو راهنمایی کنید...............