کلاسمون

سلام..دوستان

امروز می خوام کلی بگم

از همه چیز از جنگ دربی تو مدرسه وسوتی های سرکلاس

روز بعد از دربی توی کلاس غوغا بود اون می گفت پرسپولیس  مقتدرانه باخت

یکی دیگه.شنیدم پرسپولیسم باخته

خودم استقلالی ام 

سوتی که بچا ها موقع اومدن معلم مرد سر کلاس داد این بود که  وقتی وارد کلاس شد بلند گفت  بیا تو ی  کلاس چی کار میکنی..بعد همه زدن زیر خنده وبعد دیگه بیچاره وجود نداشت..

یه نفر دیگه گفت خانم اجازه .وکلا کلاس منفجر شد 


کمک می خواهم

یه سوال

شما برای اینکه بتوانید با دیگران دوست بشید یا حداقل اونا نسبت به شما حس خوبی داشته باشند چی کار میکنید

راستش دونفر هستند که احساس میکنم. بامن زیاد خوب نیستند

می خوام یه جوری دل شون رو به دست بیارم ولی نتونستم 

شما یه راه حل بزارید پیش پا من

احساس بد

سلام

خیلی عذاب وجدان دارم

شاید درمورد دوستم من تقصیر کار بودم

شاید من به اون بی توجه بودم

ولی. من شرشورم و اون ساکت چه جوری میتونستم باهاش کنار بیام

خودمم به اندازه ای تقصیر داشتم

ولی اون به تنهایی عادت داشت ومن دختر پر حرف......

منم دوست داشتم با دیگران بگو بخند داشته باشیم ولی احل این کارا نبود

مجبور بودم. ولی. حس نفرت رو تو چشماش میبینم

خدایا گناه من چیه

بچه ها سعی کنید دوست ای مناسبی پیدا کنید تا به روزگار من دچار نشید