این روزا

این روزا یاد اون کسایی باشیم که رفتن تا ما بمونیم یاد اونایی که در کنارمون بودن ونیستند یاد دور همی های قدیمی یاد کسایی که بهمون پشت کردن یاد رفیقای قدیمی......... باشیم فقط این که ازامسال تصمیم بگیریم دیگران ازخود نرنجانیم ودوست های قدیمی رو از قطار زند گی بیرون نندازیم.......

آرزو بزرگ من

شاید این جرقه زندگی من رو متحول کرده باشه که........... آخه من توزند گی چی کردم و چی میکنم .. ولی میدونم هدف خیلی بزرگ دارم که به هرکسی گفتم پوز خندی زد شاید برنامه دهای تلویزیون تاثیر داشتند که به این هدف رسیدم... هدف نیست ولی آرزو هست اینکه یه موسسه بسازم تا اونایی که بچه دار نمیشن وپولی ندارن که درمان بشن این موسسه به اونا کمک کته وهزینه هارو یه جوری فسط بندی کنه اگه به ثواب این کار من پی میبردن شاید خودشون....... یکی از فامیلامون بچه دار نمیشه وخیلی بچه دوست داره به خا طر اون به خاطر خودم و...... امیدوارم همه یه روزی همچنین آرزویی داشته باشند