بعضی اصلاحات یزدی

اامروز می خاهم اصطلا حات شهر خودم یزد رو براتون بگم... مثلا:شلوار :تمون بالشت :متکا کاسه :دوری پیراهن :پیرن مارمولک :ربک خوبه:خشه روسری: چاقد مقعنه:کلوته غروب :افتو کوروک بعدازظهر:پسین راهرو:راچینه جاری:هماروس و..............

احساس تنهایی

بعضی وقت ها احساس می کنی تنهایی ووقتی به کسی نیاز داری پشت تورو خالی می کنه ........ وقتی یه نفررو می خوای با اون درد دل کنی بی توجه ازت عبور مکنه ... وقتی توی عالم خودتی ویکی بیاد بزنه روشونهات بگه رفیق همیشه کنارتم چقدر خوبه ولی....... من این رفیقی ندارم... چرا این حرفا را میگم چون بازم امروز لز همه دوستام رنجیده شدم ... اونا بدون اینکه یه نگاهی بهم کنن همه شون رفتند... ومنو تنها گذاشتند وقتی به کنارشون اومدم بازهم اسم من رو تو ی لیستشون نگذاشتند یه لحظه احساس سردی کردم وفتم خاک به سرت که تو با اینکه در کنارشونی تورو از یاد بردن.... بی خیال هم چی میگذره.... حالا بچه ها فردا دعا کنید اتحان سنجشم رو خوب بدم .....آمین

خاک توسرم

من امسال به خودم میگفتم امروز درس می خونم ولی عملی نمیشه با این اوضاع می خوام توامتحان نمونه قبول شم همه ازم جلو اند بع خاطر اینکه یه نمره بد توی کار نامم نره به بهونه دندان پزشکی ودرد دندون امتحانو پیچوندم.... یعنی اگه امسا ل قبول نشم بعضی میگن که این همه سال مدرسه نمونه رفت که چی دبیرستان که فبول نشد به خصوص اونایی که ازشکست من خوشحال میشن... چون خودشون شکست خوردن مثل دشمن برای ما بچه درس خونا هستند ولی امسال رتبه های تو مدرسم تک رقمی نیست سال هفتم یه بار اول شدم حالا چی.... خاک عالم توسرم...... رنگ رتبه تک رقمی امسال ندیدم.....