رفیق

من تا به حال رفیق نداشتم ولی تا دلتون بخواد دوست داشتم ..... به نظر من رفیق کسی که تا پای جونش رفیق شو تنها نذاره یکی رو که دید اونو فراموش نکنه ..... ولی من یه دوست صمیمی داشتم که به عنوان رفیق می شناختمش هرکی میگفت رفیقت کیه میگفتم فلانی ولی بعدا فهمیدم نه اشتباه کردم مقتی یه نفر باهاش دوست شد منو فراموش کرد همه می گفتن دیگه تو براش مهمی نیستی ملی به اون اعتماد داشتم تاوقتی که مرسمون عوض شد ومنو دوستم رفتیم یه مدرسه اون نرده رفت مدرسه دیگه گفتم این جاست که من فکر کردم شاید پشیمون بشه ولی حتی ازراه دور باهاش قرار گذاشته بود که همدیگرو ببینن دوستم راست می گفتن اصلا گزینه مناسبی نبود حتی خواهرم هم اونو شناخته بود وتوصیه هم کرده بود ولی... من که رفیقش بودم اما اون.... جی کرد رفاقتمون رو له کرد
نظرات 1 + ارسال نظر
فااا پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 20:01

بانظرت موافقم حق داری

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.